Vind et sponsorat - vilkår

19-03-2016 20:15, af Admin

Bliv sponsorrytter et helt år for Kingsland, Pavo og Equalityline til en værdi af 30.000 kr.!

Hvordan?

Vi selekterer efter perioden fra nu til den 31 dec. 2016 fem- dressur- og fem springryttere. Disse ryttere inviteres til finalen, sammen med deres heste, hvor de rider for et dommerpanel bestående bla. af Anna Kasprzak, Thomas Dresler samt repræsentanter fra de 3 firmaer, på Middelfart Ridecenter. Den mest egnede, spring el. dressurrytter, vinder et års forbrug fra Kingsland, Equalityline og Pavo. Til Hest & Rytter i 2017 introduceres vinderen ved firmaerne og rider derefter som sponsorrytter resten af 2017. Finaledagen samt konkurrencen dækkes af Ridehesten. Vi vil også komme ud til diverse hesteevents og stævner i løbet af året hvor du kan få en snak med os om konkurrencen.

 

Hvad skal du gøre?

Først skal du via ridehestenjunior.dk/ vindetsponsorat signe ind. På facebook/ridehestenjunior skal du fortælle med billeder og tekst hvordan du vil være den bedste sponsorrytter! Det kan være med billeder af foder, udstyr, tøj på stævnepladser, fortælling om det du kan lide ved vores produkterne, ride med logo til konkurrencer osv. osv. – her er det kun fantasien der sætter grænser!  De bedste ideer, fleste likes og flest seriøse indlæg og den mest aktive rytter overhele forløbet, belønnes i sidste ende. Efter den 31 dec. 2016 vælger vi 5 dressurryttere og 5 springryttere, som inviteres med deres hest/pony til en træningsdag i Middelfart. Herefter vælges en rytter, som vinder sponsoratet.

 

Hvad kan du vinde?

  • Kingsland, stævne- og træningstøj osv. for 10.000 kr.
  • Pavo, et års forbrug af foder (til en værdi på 10.000 kr), vælges i samarbejde med vores rådgivere.
  • Equalityline, udstyr fra deres brede sortiment til en værdi af 10.000 kr.

 

Hvad forpligter jeg mig til?

Som vinder at ride konkurrencer med sponsorernes underlag og det tildelte udstyr, samt at levere billeder og tekst om hvordan du bruger det mv. i det efterfølgende år.  Sponsorerne må bruge dig og dit navn i alle konkurrencen henseender. At deltage på dit valgte datoer for finaledagen og overrækkelse på Hest & Rytter.

Læs også

ECCO er hovedsponsor for årets Equitour stævner

01-05-2019 14:43, af Annika Knudsen Lorentsen

ECCO har gennem mange år været en tro sponsor til mange af de store events indenfor hestesport, i 2019 fortsætter de deres støtte til sportsgrenen, hvor de blandt andet er hovedsponsor for Equitour

Sådan plejer du dine sponsorer

11-02-2019 06:54, af Cecilia Lindahl

Mange ryttere drømmer om en sponsor, men hvordan får du en sponsor? Og hvad indebærer god sponsorpleje?

Straight Horse Ascenzione til Helen Langehanenberg

20-11-2018 16:07, af Thomas Bach Jensen

Den yderst succesfulde internationale rytter, Helen Langehanenberg, har nu takket være sin sponsor, Tiffany Goldman, fået endnu en lovende hest til fremtiden, nemlig UVM-finalisten Straight Horse Ascenzione

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Cecilia Lindahl

Webredaktør og nyhedsvagt

Cecilia Lindahl
26 87 57 90
cli@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Dujardin: Jeg er tydeligvis helt ødelagt!

21-08-2019 09:05, af Britt Carlsen

Charlotte Dujardin, England blev elimineret for blod på hestens flanke efter et score på 81,91%, som kunne have givet  England holdsølv ved EM i Rotterdam. Det er en af de vanskeligste dage i min karriere, fortæller hun

OL kvalifikationen er i hus - medaljen tabt i regn?

20-08-2019 12:03, af Britt Carlsen

Cathrine Dufour red under de værst tænkelige betingelser i silende regn, og det skabte noget uopmærksomhed hos Atterupgaards Cassidy, to store fejl, og resten af programmet til absolut topklasse (video)

Daniel ind på 2. pladsen!

20-08-2019 08:55, af Britt Carlsen

Daniel Bachmann Andersen og 15-årige Blue Hors Zack gjorde det de har vist sig at være bedst til: et elegant, kraftfuldt program til 79,348%, men undervejs så det lidt bekymrende ud 

Rytter og hest tvunget omkuld af bil

21-08-2019 14:24, af Annika Knudsen Lorentsen

I mandags var Julie Gissel desværre udsat for en ubehagelig oplevelse i trafikken, hvor hendes hest kom til skade. Hvad gør man egentligt hvis uheldet er ude? Og hvad gør man for at undgå det sker?

Auktion: Vellykket salg af Lene Ibsens heste

19-08-2019 14:58, af Annika Knudsen Lorentsen

I går aftes faldt hammerslaget på en række lovende ungheste, føl og avlshopper fra Lene Ibsens stutteri. Finn Campen fra Campen Auktioner fortæller til Ridehesten, at han er godt tilfreds med auktionens forløb

OL kvalifikationen er hjemme - holdmedaljen forsvandt

20-08-2019 16:37, af Britt Carlsen

Det har været den rene rutsjebane af følelser for rytterne i holdkonkurrencen i dressur i dag. Medaljerne blev ændret, da Charlotte Dujardin blev diskvalificeret for blod på hesten, og Danmark vandt OL-kval men mistede holdmedaljen

Bronze til Cathrine (video)

22-08-2019 22:50, af Britt Carlsen

Det blev en helt magisk og forunderlig aften ved EM i Rotterdam, hvor vi blev vidne til dressur på højeste niveau. Cathrine Dufour og Atterupgaards Cassidy vandt bronze efter de to tyske ryttere Isabell Werth og Dorothee Schneider

Maria A. Andersen til Helgstrand Dressage

20-08-2019 11:49, af Thomas Bach Jensen

Berider Søren Vallentin har valgt at fratræde sin stilling hos Helgstrand Dressage, som nu har ansat Maria Anita Andersen i jobbet som daglig leder og berider på Helgstrand Academy

Aflivning af hest skabte stor debat ved grænsen

22-08-2019 14:34, af Camilla Tiefensee Schrøder

I Tyskland er det ulovligt at aflive en rask hest – men det må man gerne i Danmark. En sønderjysk hesteejer stak fingrene i en hvepserede, da hun besluttede at aflive sin hest mod sin tyske partsrytters vilje

Danmark i holdfinalen i springning (video)

22-08-2019 14:50, af Britt Carlsen

Springrytterne red sig i dag ind i holdfinalen ved EM i Rotterdam. Et resultat, som blev grundlagt af to ridt til blot 5 fejl af EM debutanterne Søren Møller Rohde og Kim Kristensen. Det var ellers en dag, hvor flere topryttere fejlede og stillingen i mesterskabet ændrede sig