Ridehesten for alle

12-11-2010 07:37, af Maja Golles
Med magasinet Ridehesten er du hver måned opdateret med seneste nyt inden for sport og avl samtidig med, at du får tip om hestehold, regler og pasning og konkrete gode råd til din egen ridning og træning. Vidste du, at du også kan tegne abonnement på bladet?
Copyright Ridehesten.com

Med magasinet Ridehesten er du hver måned opdateret med seneste nyt inden for sport og avl samtidig med, at du får tip om hestehold, regler og pasning og konkrete gode råd til din egen ridning og træning. Vidste du, at du også kan få abonnement på bladet, selvom du ikke er medlem af Dansk Varmblod? Magasinet Ridehesten er medlemsblad for Dansk Varmblod, Sportsrideklubben og Dansk Sports Ponyavl, lige som det er officielt organ for Dansk Ride Forbund. Det betyder, at mange klubmedlemmer modtager bladet som deres medlemsblad hver måned. Dette er dog ikke det samme som, at man som almindelig rytter ikke kan abonnere på bladet – eller at bladet ikke er relevant for dem. Ridehesten er for alle ryttere, der vil noget med deres sport! Artiklerne i magasinet er skrevet af fagfolk med forstand på heste. Med eksperter, topryttere, dyrlæger, avlere, dommere og “hverdagsryttere”, der i flæng kommer til orde, er du sikret en saglig behandling af aktuelle emner. Du bliver med andre ord godt klædt på i forhold til nye tiltag, regler, arrangementer, stævner, ideer, træningsformer, sygdomsbehandlinger, forebyggelse, hestehold og meget andet. Indholdet er alsidigt, og sikrer hver måned stof til både ryttere, hesteejere og konkurrenceudøvere.

Info

Julegaveidé?
Har du – eller en du kender – ikke abonnement på Ridehesten, så var det måske en god idé med et abonnement som julegave? Gaven vil helt sikkert vække glæde hele året rundt! Bestil på: Ridehesten.com eller ring på tlf. 98 51 24 66.

Måske en kommende julegave?

Læs også

På besøg hos RIDEHESTEN - 3 ting jeg ikke vidste

19-06-2019 09:04, af Rebecca Sofie Larsen

I sidste uge afholdt RIDEHESTEN et arrangement, hvor vi bloggere blev inviteret indenfor. I denne blog vil jeg fortælle om min oplevelse og de 3 ting, som overraskede mig mest

Optimering af rytteren – Hvem er jeg?

18-06-2019 07:42, af Lars Mars

Læs med her og hør lidt om hvem jeg er og hvorfor jeg er blevet blogger på Ridehesten. Mit koncept hedder optimering af rytteren og jeg håber I kan få glæde af de tips og tricks jeg giver her

Tillykke til Ib Kirk med de 60 år

11-06-2019 10:35, af Annika Knudsen Lorentsen

I dag fylder Ib Kirk fra hingstestationen Katrinelund 60 år og os fra Ridehesten ønsker ham stort tillykke med den runde fødseldag

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Thomas Bach Jensen

Webredaktør og nyhedsvagt

Thomas Bach Jensen
20 33 86 83
tbj@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Hestepiger og deres fornemmelse for tid

19-06-2019 13:21, af Philip Chr. Ulrich

Jeg er uddannet historiker, og på studiet har jeg selvfølgelig lært, at man igennem tiden har gjort tid op på forskellige måder. Forskellige civilisationer har igennem historien haft forskellige kalendere og måder at holde øje med tiden på

Så enkelt fjerner du hestebremseæg

24-06-2019 15:37, af Merete Haahr

Hvorfor er det så svært at fjerne hestebremseæg, når nu hestene bare kan slikke dem af? Det spørgsmål undrede Emelie Tapper, som til dagligt arbejder som hovsmed. Hun har nu fundet sin egen opskrift på, hvordan man kommer plagen til livs

Med 7-års hestene er UVM-holdet fuldendt

25-06-2019 14:33, af Thomas Bach Jensen

Det bliver for Danmark et spændende UVM i dressur i Ermelo til august, hvor tolv talentfulde DV-heste skal forsvare de danske farver. Her i eftermiddag har dommerne sat et 7-års hold, der bl.a. omfatter en tidligere UVM-medaljevinder

5- og 6-års holdene til UVM i dressur er sat

25-06-2019 12:55, af Thomas Bach Jensen

I sommervarmen på Vilhelmsborgs gårdsplads har dommere og publikum nydt den høje kvalitet i 5-års og 6-års holdene, og dommerne har nu sat navne på de hold, der skal repræsentere Danmark i Ermelo til august

Helgstrand-hingste videre i UVM-udtagelse (video)

21-06-2019 12:11, af Annika Knudsen Lorentsen

Hingsten Jovian er videre til UVM i Ermelo efter den endelige udtagelse i Holland, mens det ved den første kvalifikationsrunde i Tyskland lykkedes for Helgstrand Dressage at få tre af deres hingste med videre til den anden og endelige kvalifikationsrunde, som afholdes i Tyskland om et par uger

Massevis af dødsfald på amerikansk væddeløbsbane

23-06-2019 12:52, af Annika Knudsen Lorentsen

I Californien er en væddeløbsbane blevet udsat for had fra dyreaktivister, ligesom de har været mange anklager om dyremishandling, på grund af et stort antal dødsfald blandt hestene

God start for Hallundbæk ved GCL i Portugal (video)

21-06-2019 09:05, af Annika Knudsen Lorentsen

I går, torsdag, red Emil Hallundbæk to fejlfrie runder ved Longines Global Champions Tour-stævnet i Cascais i Portugal, hvor han blandt andet er til start i holdkonkurrencen Global Champions League

Placering til Nanett ved CHIO-stævnet i Twente