Jeg fik en dejlig overraskelse fra Ridehesten i fredags

15-10-2019 10:06, af Caroline Østerby

Det har de sidste 2 år været en fornøjelse at samarbejde med Ridehesten som blogger hvor jeg fortæller om mine store og små oplevelser med mine to dejlige ponyer

Copyright Ridehesten.com

Når jeg har oplevet noget som jeg gerne vil dele med andre på min blog hos Ridehesten har jeg være i kontakt med Annika fra Ridehesten som så ligger min blog op. I fredags modtog jeg en kæmpe pakke fra Ridehesten som indholdt noget super fedt sponsertøj fra dem. Hvor blev jeg glad, dejlig start på min efterårs ferie.

I søndags var jeg til stævne med Mitzi i Holte hvor jeg fik indviet det meste af mit nye tøj på, det var super dejligt at kunne komme ud på stævnepladsen og vise man er blogger for ridehesten og inspirerer andre til at gå ind og læse de gode blogindlæg der ligger på Ridehesten.com.

Copyright Ridehesten.com

Jeg er super glad for mit samarbejde med Ridehesten hvor jeg kan få lov at fortælle om min hverdag med mine ponyer.

Jeg glæder mig til et brag af en vintersæson hvor Mitzi og jeg skal til så mange stævner og forhåbenligt få nogle gode placeringer og oplevelser, som de næste blogs bl.a. indeholde.

I kan altid følge mig på min Instagram @caroline_osterby hvor jeg poster lidt af hvert i hestens tegn.

Kærlig hilsen Caroline Østerby 

Læs også

Fire dages stævne med Mitzi

17-07-2019 16:30, af Caroline Østerby

I sidste uge deltog jeg i D4 Horse show i Odsherred Rideklub i Vig på Sjælland, hvor jeg red på min dejlige springpony Mitzi

Besøg af Ditte Young

17-06-2019 09:12, af Caroline Østerby

D. 7 Juni var vi så heldige at få Ditte Young ud til Mitzi og Happy! Ditte Young er en hestehvisker der tager ud til heste, og hjælper deres ejere med at forstå og forbedre deres heste eller ponyer. Ditte kan både blive brugt til syge og skadet hest, men også til at forstå en konkurrence hest

Til undervisning på Amagerland

24-04-2019 19:32, af Caroline Østerby

Hver mandag er der springundervisning på Amagerland Sportsrideklub, læs her og få et indblik i hvordan træningen foregår for Caroline

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Annika Knudsen Lorentsen

Webredaktør og nyhedsvagt

Annika Knudsen Lorentsen
25 28 60 63
akl@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Casper Cassøe i gallastyrt på fjordhest (video)

09-11-2019 22:53, af Thomas Bach Jensen

I en vanvittigt underholdende springstafet på haflingere og fjordheste måtte tidligere S-springrytter Casper Cassøe smage på ridehusbunden i Blue Hors' opvisningshal. Det stod hurtigt klart, at Dansk Varmblods og Vilhelmsborgs direktør slap uskadt

Blue Hors Don Olymbrio skifter rytter

10-11-2019 22:17, af Thomas Bach Jensen

Daniel Bachmann Andersen har bragt Blue Hors Don Olymbrio til et meget højt niveau, og tiden er nu kommet for den populære avlshingst til at skifte rytter, mens Daniel fokuserer på sine andre tophest

EM-hesten Fuhur til Anna Kasprzak

12-11-2019 08:23, af Annika Knudsen Lorentsen

Den 10-årige vallak Fuhur, som med russiske Elena Sidneva i sadlen deltog ved EM i år, er blevet solgt til danske Anna Kasprzak, måske som et led i målet om at blive udtaget til OL i Tokyo næste år

Alexander Helgstrand vandt sin PSG-debut

08-11-2019 16:40, af Camilla Tiefensee Schrøder

Med et flot ridt til 73.903 % på Grevens Sa'Va' vandt Alexander Yde Helgstrand i dag sin første Prix St. George ved Blue Hors Dressurfestival. Signe Kirk vandt første runde af Blue Hors Care Cup

Oldenborghoppen Rebelle er død

13-11-2019 08:05, af Annika Knudsen Lorentsen

I starten af november døde elitehoppen Rebelle, som har været redet af Maria Anita Andersen, da den blev ramt af en voldsom kolik

Springhoppe har 45 afkom registreret

13-11-2019 14:08, af Annika Knudsen Lorentsen

Den franske hoppe Fragance de Chalus har intet mindre end 45 afkom registereret på HorseTelex.com, og hun er mor til mange internationale topspringheste, heriblandt hingsten Mylord Carthago

Svensk Grand Prix-hest opereret i halsen

12-11-2019 11:05, af Stine La Cour Andersen

Den 13-årige Grand Prix-hest Strolchi havde over en længere periode virket afkræftet, og det viste sig, at det var med god grund. Nu har vallakken, der sammen med Märit Olofsson Nääs indgår i det svenske B-landshold, gennemgået operation nummer to

Døjer din hest med sur stråle?

10-11-2019 11:21, af Annika Knudsen Lorentsen

Efterårets mudderfolde kan ofte give anledning til sur stråle hvis ikke man sørger for at hesten har mulighed for rent og tørt underlag, og sur stråle kan give mange komplikationer

Tårnhøjt, dansk niveau i Grand Prix Special (video)

10-11-2019 12:27, af Britt Carlsen

Når holdmedaljerne skal uddeles ved OL i Tokyo til næste år sker det i Grand Prix Special, derfor var dagens Special ved Blue Hors Dressurfestival ventet med spænding, og danskerne skuffede ikke - Daniel Bachmann kom tæt på 80%

Dommergymnastik og Anne Marie øverst på skamlen