Har du set Ridehestens blog?

02-04-2019 15:25, af Annika Knudsen Lorentsen

Her på Ridehesten.com finder du vores nye bloggersite, hvor du kan møde forskellige folk fra hesteverdenen. De tager dig ind i deres hverdag, hvor de blogger omkring deres erfaringer, oplevelser og meget mere

Copyright Ridehesten.com

Vi er stolte over at kunne præsentere vores nye blog, hvor I kan møde en række personer som alle har det tilfælles, at de ønsker at dele deres store viden og passion for heste med jer. 

Gennem et stykke tid har vi haft ryttere og fagfolk til at lave blogindlæg her på Ridehesten.com, og nu er vi helt klar til at præsentere en side, som er dedikeret til vores bloggere.

Her kan du finde vores forskellige bloggere, læse om dem og se deres blogindlæg, hvor de deler ud af deres viden, deres erfaringer og hvor de fortæller om spændende historier og oplevelser. På vores blog kan du både møde Grand Prix-ryttere, ponyryttere, dyrlæger, hestemassører og på sigt mange flere passionerede hestefolk.

Find vores blog her.

Vores blog er stadig ny, og vi er på jagt efter flere interessante profiler, der vil blogge på vores side. Kunne det være noget for dig, er du velkommen til at skrive til akl@wiegaarden.dk, så kan det være du bliver vores næste blogger.

Copyright Ridehesten.com
Diana Dinesen er en af vores bloggere. Hun er uddannet veterinærsygeplejerske og læser nu til dyrlæge.

Læs også

Når du skal med hos hestene

30-09-2019 16:09, af Philip Chr. Ulrich

Lørdag var jeg med til stævne med min hustru. Det var egentlig ikke meningen. Mellem os så havde jeg lidt set frem til at slappe lidt af en lørdag formiddag. Så jeg lå i min seng og halvsov og læste nyheder. Så kom opkaldet… ”Kan du ikke komme op med min stævnejakke?”

At være hjælper til distancestævner

25-09-2019 17:23, af Rikke Arkesteijn

Jeg har i nogle af mine tidligere blogindlæg skrevet om mine hjælpere til stævner, og vi er altid afsted som et samlet team til stævnerne. I dette blogindlæg vil jeg uddybe hjælperens rolle til distancestævner, og forklare hvorfor det er vigtigt at have hjælpere med til stævner

Min dag i Den Røde Hær

10-09-2019 08:01, af Philip Chr. Ulrich

For andet år i træk har jeg været med til følskue hos Dansk Varmblod. For vores vedkommende foregik det i Vallensbæk, og som så meget andet i hesteverdenen er det voldsomt meget arbejde for en ganske kort præsentation. Oh. My. God!

Webredaktør

Har du en nyhed eller en god historie?

Camilla Tiefensee Schrøder

Webredaktør og nyhedsvagt

Camilla Tiefensee Schrøder
27 14 19 10
cts@wiegaarden.dk

Skriv til os

Mest læste

Redningsaktion endte fatalt: Nu er hesten død

12-10-2019 13:45, af Cecilia Lindahl

Den 8-årige hoppe, der søndag blev hevet op af et vandhul, kom sig desværre ikke. Mandag morgen var Bella sovet ind

Britta har fået 47 millioner til at forsvinde

14-10-2019 10:16, af Cecilia Lindahl

Det har kun været muligt at kortlægge, hvad Britta Nielsen har brugt 70 millioner kroner på, de resterende 47 millioner kroner er sporløst forsvundet

Tvillingeføl med mor til hoppekåring (video)

10-10-2019 14:04, af Thomas Bach Jensen
Avl|

I foråret fik Kaj Rasmussens fuldblodshoppe Red Duchess et par velskabte tvillingeføl, og i den forgangne weekend blev hoppen eksteriørkåret i Dansk Varmblod med sine hoppeføl ved siden

Hun spiste sin egen hest

12-10-2019 20:10, af Cecilia Lindahl

En norsk pige har delt et Facebook-opslag, hvori hun fortæller, at hun har spist sin egen hest. Nu modtager hun dødstrusler

For Søren, sådan skulle det gøres! (video)

12-10-2019 22:01, af Annika Knudsen Lorentsen

Intet mindre end både 1. og 2. pladsen i Pavo og Dansk Ride Forbunds championat for 6-års heste i springning blev vundet af Søren Møller Rohde fra Stutteri Ask

Claus Schnoor er gået bort

08-10-2019 10:00, af Kristine Ulsø Olsen

Grundlæggeren af Stutteri Elmegården, Claus Schnoor gik i fredags bort efter kort tids sygdom 

Alle gode gange fire til Jan og Donkey Boy (video)

13-10-2019 19:26, af Thomas Bach Jensen

7-års dressurfinalen ved Pavo og Dansk Ride Forbunds championater for ungheste var et spændende opgør mellem to hingste helt i verdensklasse. Jan Møller Christensen og Hesselhøj Donkey Boy snuppede sejren for fjerde år i træk

På besøg hos Alexander Yde Helgstrand